3M SF416XAS-BLK, SecureFit 416 - ochranné okuliare

Kód: 10130
€11.39 €9.41 bez DPH
SKLADOM (2 ks)
Môžeme doručiť do:
2.5.2024
Možnosti doručenia
  • viacfarebné sklá
  • ochrana proti poškriabaniu
  • ochrana UVA a UVB

Detailné informácie

2 tis. výdajných miest
2 tis. výdajných miest
a Z boxov Packeta.sk
Doprava zadarmo
Doprava zadarmo
pri nákupe nad 50 EUR
Odoslanie do 24 hod.
Odoslanie do 24 hod.
v pracovné dni
Všetko skladem
Všetko skladem
pripravené na odoslanie

Podrobný popis

SF416XAS-BLK ochranné okuliare 3M SecureFit 416, zrkadlové s Anti-Scratch ochranou. Chránič obočia pohodlne spočíva na čele a pomáha zaistiť ďalšiu ochranu pred lietajúcimi časticami. Obsahuje patentovanú technológiu 3M™ pre difúziu tlaku, ktorá pomáha rozptýliť tlak na ucho na bezpečné a pohodlné nosenie. Zvýšené pohodlie bez toho, aby bola ohrozená bezpečnosť Polykarbonátová šošovka absorbuje 99,9% UVA a UVB a spĺňa požiadavky normy ANSI Z87.1-2015 ako spektrofot s hodnotením dopadu. Okuliare majú zvýšenú ochranu proti poškriabaniu.

Viacfarebné zrkadlové sklá. Technológia 3T™ Temple Diffusion Temple (PDT) pomáha zaistiť bezpečné a pohodlné nosenie a zároveň neovplyvňuje pohodlie.

Spĺňa štandardy: ANSI Z87.1-2015

Dodatočné parametre

Kategória: Ochranné okuliare
Hmotnosť: 0.043 kg
Farba: Čierna
Značka: 3M
Farba sklíčok: Šedá

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.