3M™ Peltor™ X4A Mušľové chrániče sluchu

Kód: 1646
Novinka
Značka: 3M
€34,11 €28,43 bez DPH
Skladom (2 ks)
Môžeme doručiť do:
18.6.2019
  • vysoko výkonné chrániče
  • pre použitie v rôznych odvetviach priemyslu
  • elektricky izolovaná drôtená náhlavná páska
  • ľahká konštrukcia (234g)
  • utlmenie 33dB SNR

Detailné informácie

Podrobný popis

3M™ Mušľové chrániče Peltor™ X4A z rady X sú vysoko výkonné chrániče sluchu pre použitie pri vysokej úrovni hluku v rôznych odvetviach priemyslu, ktoré ponúkajú útlm 33 (dB) SNR vo štíhle a estetické konštrukcii.

Mušľové chrániče sluchu sa odporúča používať všade tam, kde sa vystavujete hluku nad 95 dB. V oblasti ochrany sluchu sú mušľové chrániče obľúbenou voľbou vďaka jednoduchosti použitia a väčšiemu pohodliu. Chrániče sluchu od spoločnosti 3M sú tvorené pevnými mušľami s mäkkou dosadacej líniou, ktorá zaisťuje dokonalé utesnenie okolo uší a s znižuje tak expozíciu hluku.

Séria slúchadlových chráničov 3M™ Peltor™ X bola vytvorená na základe troch pilierov: dizajn, pohodlie a utlmenie. Vďaka kombinácii týchto troch faktorov sú mušľové chrániče Peltor X jasnou voľbou pri práci v hlučnom prostredie. Všechny mušlovité chrániče sluchu sú dielektricke (izolované, nevodí elektrický prúd).

Dodatočné parametre

Kategória: Chrániče sluchu
Hmotnosť: 0.25 kg
Farba: Čierna, Žltá
? SNR (Utlmenie): 33dB
? H: 36dB
? M: 30dB
? L: 22dB

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.