Drip it Nicaragua Jinotega Vyvážená, pripomína študentskú pečať
Kód: 229/5 229/20 Zvoľte variant



Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Horká, kyslá i sladká. Že to nejde dokopy? Naša Nicaragua je dôkazom, že ide. Ideálná pre dobrodruhov, ktorí radi objavujú nielen nové miesta ale aj chute.
Čo je káva vo filtri? 10g čerstvo pomletých výberových zŕn v šikovnom filtri, vďaka ktorému je príprava filtrovanej kávy hračka aj tam, kde nemáte kávovar, ani iné vybavenie. Perfektný na cestovanie.
Akú má chuť
Nicaragua vám v šálke ponúkne koncert chutí, podobne ako zahryznutie sa do študentskej pečate. Spočiatku v nej na malú chvíľu ucítite trochu horkosti, ktorá ale okamžite mizne a strieda ju príjemne sladkastá chuť, v ktorej sa chvíľami objavuje ľahučká kyslosť. Nicaragua má vyvážené telo, nie je príliš silná, ani slabá. Rovnako ako u ďalších káv vo filtri, tiež jej intenzitu chuti môžete ovplyvniť množstvom vody, alebo pridaním mlieka.
Odkiaľ pochádza
Zrnká z Nikarague sú väčšie, hutnejšie a kvalitnejšie. A to preto, že káva je pestovaná vo vysokých nadmorských výškach v oblasti Jinotega, kde v miestnych podmienkach kávové čerešne rastú pomalšie. Tým pádom má káva aj viac času dozrieť. Okrem výhody pomalšieho rastu má pestovanie v takých výškach i ďalšie výhody a to najmä ochranné. Káva je pestovaná mimo dosahu škodcov, ktorí by mohli ohroziť výslednú kvalitu zŕn.
Dodatočné parametre
Kategória: | Káva vo filtri |
---|---|
Obsah: | 200g, 50g |
Typ: | Vo filtri |
Krajina pôvodu: | Nikaragua |
Región: | Jinotega |
Spracovanie: | Metóda premytie |
Praženie: | Stredné |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Drip it sú dvaja kamaráti, Jirka a Tomáš. Ako baristi o dobrú kávu nemali núdzu. S nástupom do novej práce prišla zmena. Dosť sa nacestovali, na vybavenie a kávu z domova nezostávalo v batohu miesto, na návštevu kaviarne nebol čas.
Aby neskončili u rozpustnej kávy, začali hľadať prenosný a jednoduchý spôsob prípravy kávy, ktorú by zvládli v prostredí a s vybavením, ktoré mali k dispozícii. Najprv tvorili rôzne prototypy, ale nakoniec v Japonsku objavili hotovú vec.
Najskôr si kávu objednávali len pre seba. Túžba po vlastnej firme aj fakt, že k nim pre kávu chodilo čoraz viac kolegov, je v roku 2014 priviedli k založeniu vlastnej značky kávy.