Drip it Colombia Huila (káva vo filtri bez kofeínu)
Kód: 230Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Jemná chuť bezkofeínovej kávy osloví nielen mamičky ale aj kafaře, ktorí sa práve chcú vyhnúť kofeínu. Prírodné spracovanie totiž zachováva plnú chuť kávy, ktorá je prakticky k nerozpoznanej od tej klasickej.
Čo je káva vo filtri? 10g čerstvo pomletých výberových zŕn v šikovnom filtri, vďaka ktorému je príprava filtrovanej kávy hračka aj tam, kde nemáte kávovar, ani iné vybavenie. Perfektný na cestovanie.
Akú má chuť
Tahle káva patrí svojou chuťou k najjemnejším v našej ponuke. Má príjemnú sladkastú chuť, v ktorej sa chvíľkami objavia ľahká kyslosť. V jej slabším tele môžete rozpoznať tóny podobajúce sa mliečnej čokoláde s kúskami pomaranča. Že je bez kofeínu na jej chuti nespoznáte. A to vďaka prírodnému procesu, ktorý ju kofeínu zbavuje. Tohle kafe je skvelou voľbou pre tých, ktorí nechcú, alebo nemôžu piť kávu s kofeínom, alebo si chcú dopriať poslednú kávovú chvíľku pred spaním, bez toho aby potom hodiny pozerali do stropu.
Odkiaľ pochádza
Pochádza z Kolumbie, z fariem v regióne Huila. Kofeínu je zbavená prírodným procesom pomocou etylacetátu, ktorý tu získavajú fermentáciou cukrovej trstiny alebo banánových šupiek. Zelená kávové zrná sa najskôr namáčajú do roztoku etylacetátu, ktorý sa viaže na kyselinu chlorogenovú obsiahnutú v káve a umožňuje odstránenie kofeínu. Zrnká sa potom za nízkeho tlaku naparujú, aby z nich boli odstránené všetky stopy etylacetátu a káva si tak zachovala svoju jedinečnú chuť, ktorú ju táto oblasť dáva.
Dodatočné parametre
Kategória: | Káva vo filtri |
---|---|
Hmotnosť: | 0.253 kg |
Obsah: | 150g |
Krajina pôvodu: | Kolumbia |
Región: | Huila |
Odroda: | Castillo, Caturra, Colombia, Tabi, Typica |
Spracovanie: | Metóda premytie |
Praženie: | Stredné |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Drip it sú dvaja kamaráti, Jirka a Tomáš. Ako baristi o dobrú kávu nemali núdzu. S nástupom do novej práce prišla zmena. Dosť sa nacestovali, na vybavenie a kávu z domova nezostávalo v batohu miesto, na návštevu kaviarne nebol čas.
Aby neskončili u rozpustnej kávy, začali hľadať prenosný a jednoduchý spôsob prípravy kávy, ktorú by zvládli v prostredí a s vybavením, ktoré mali k dispozícii. Najprv tvorili rôzne prototypy, ale nakoniec v Japonsku objavili hotovú vec.
Najskôr si kávu objednávali len pre seba. Túžba po vlastnej firme aj fakt, že k nim pre kávu chodilo čoraz viac kolegov, je v roku 2014 priviedli k založeniu vlastnej značky kávy.