Drip it Peru Rodríguez de Mendoza (Decaf) káva bez kofeínu
Kód: 230/5 3512/20 Zvoľte variantSúvisiaci tovar
Podrobný popis
Vydejte sa na chuťovú cestu do Peru s neodolateľnou kávou Rodríguez de Mendoza. Obohatená nasladlou chuťou, vyváženým telom a tónmi mliečnej čokolády a kandovaného pomaranča si táto bezkofeínová káva vďaka švajčiarskemu vodnému procesu zachovala svoje charakteristické chuťové tóny. Káva predstavuje dokonalú harmóniu medzi zdravým výberom a výnimočnou chuťovou expozíciou. Potešte svoje chuťové bunky a užite si bezkofeínovú kávu!
Pochádza priamo z oblasti San Ignacio v regióne Cajamarca na severovýchode Peru, kde sa stretá majestátny pohoria And s Amazonskou nížinou. Káva je s láskou pestovaná na farmách družstva Cooperativa Agraria Frontera San Ignacio (COOPAFSI) v nadmorskej výške od 1000 do 1800 metrov. To však nie je všetko! Tým, že si zakúpite túto kávu, podporujete rozvoj udržateľného poľnohospodárstva, životného prostredia a sociálnej zodpovednosti. COOPAFSI poskytuje svojim členom školenia, technickú podporu a finančné služby a tiež sa zapája do projektov zameraných na vzdelávanie detí a žien. Váš šálok kávy tak nesie so sebou hodnoty fair trade a udržateľného rozvoja.
Teraz si môžete kávu ľahko vychutnať kdekoľvek a kedykoľvek vďaka jedinečnému filtru. Káva vo filtri, inšpirovaná japonským dripperom, je jednoduchá na použitie a prináša vám rovnakú vynikajúcu chuť ako klasická filtrovaná káva. Stačí rozbalit obal, vybrať filter s kávou, nasadiť ho na hrnček a postupne naliať horúcu vodu. Vaša obľúbená káva je pripravená behom niekoľkých minút. Či ste doma, v kancelárii alebo na cestách, tento filter vám zaručuje prvotriedny kávový zážitok všade, kde je horúca voda a hrnček.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Drip it sú dvaja kamaráti, Jirka a Tomáš. Ako baristi o dobrú kávu nemali núdzu. S nástupom do novej práce prišla zmena. Dosť sa nacestovali, na vybavenie a kávu z domova nezostávalo v batohu miesto, na návštevu kaviarne nebol čas.
Aby neskončili u rozpustnej kávy, začali hľadať prenosný a jednoduchý spôsob prípravy kávy, ktorú by zvládli v prostredí a s vybavením, ktoré mali k dispozícii. Najprv tvorili rôzne prototypy, ale nakoniec v Japonsku objavili hotovú vec.
Najskôr si kávu objednávali len pre seba. Túžba po vlastnej firme aj fakt, že k nim pre kávu chodilo čoraz viac kolegov, je v roku 2014 priviedli k založeniu vlastnej značky kávy.