Drip it ochutnávkové balenie káv vo filtri
Kód: 224/5 224/20 Zvoľte variant



Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Drip it káva vo filtri. Vyskúšajte päť alebo dvadsať druhov kávy v jednom balení (5x alebo 20x 10g). Môžete si vyskúšať jej prípravu a ochutnať všetky druhy. Nech nabudúce viete, pre ktorú sa vrátiť.
Balenie obsahuje
- 1x Brazil Minas Gerais. Bezprostredne po príprave v jej chuti dominuje pomerne výrazná horkosť, ktorú získala stredne tmavým pražením. Tá ale počas prvých dvoch minút ustúpi a po chvíli sa v káve začne objavovať orieškový nádych.
- 1x Colombia Supremo. S prvými dúškami na jazyku pocítite horkosť, s chladnutím sa chuť pomaly rozvíja, horkosť ustupuje a na dominancii naberá kyslosť. Svojou chuťou nám pripomína slivku v tmavej čokoláde.
- 1x Ethiopia Sidamo. Už v prvom dúšku si vychutnáš príjemne sladkastú chuť, v ktorej sa chvíľami objavia svieži kyslosť. Priprav sa na jemnú chuť, v ktorej nezaznamenáš ani štipku horkosti, iba ovocné tóny, ktoré nám osobne pripomínajú mandarínku.
- 1x Nicaragua Jinotega Nicaragua. V šálke ponúkne koncert chutí, podobne ako zahryznutie sa do študentskej pečate. Spočiatku v nej na malú chvíľu pocítite trochu horkosti, ktorá ale okamžite mizne a strieda ju príjemne sladkastá chuť, v ktorej sa chvíľami objavuje ľahučká kyslosť.
- 1x Colombia Huila (bez kofeínu). Príjemne sladká káva, v ktorej sa chvíľkami objavia ľahká kyslosť. V jej slabším tele môžete rozpoznať tóny podobajúce sa mliečnej čokoláde s kúskami pomaranča. Že je bez kofeínu na jej chuti nespoznáte. A to vďaka prírodnému procesu, ktorý ju kofeínu zbavuje.
Balenie 15 káv obsahuje: 3x Brazil Minas Gerais, 4x Colombia, 4x Ethiopia, 4x Nicaragua
Dodatočné parametre
Kategória: | Káva vo filtri |
---|---|
Obsah: | 200g, 50g |
Typ: | Vo filtri |
Odroda: | 100% Arabica |
Drip it sú dvaja kamaráti, Jirka a Tomáš. Ako baristi o dobrú kávu nemali núdzu. S nástupom do novej práce prišla zmena. Dosť sa nacestovali, na vybavenie a kávu z domova nezostávalo v batohu miesto, na návštevu kaviarne nebol čas.
Aby neskončili u rozpustnej kávy, začali hľadať prenosný a jednoduchý spôsob prípravy kávy, ktorú by zvládli v prostredí a s vybavením, ktoré mali k dispozícii. Najprv tvorili rôzne prototypy, ale nakoniec v Japonsku objavili hotovú vec.
Najskôr si kávu objednávali len pre seba. Túžba po vlastnej firme aj fakt, že k nim pre kávu chodilo čoraz viac kolegov, je v roku 2014 priviedli k založeniu vlastnej značky kávy.