3M™ Peltor™ - Bulls Eye I Mušľové chrániče sluchu

Kód: 1838
Novinka
Značka: 3M
€23,39 €19,49 bez DPH
Skladom (3 ks)
Môžeme doručiť do:
25.9.2019
  • ochrana pre strelca
  • skosená spodná časť mušle
  • mäkké a široké vankúšiky
  • pohodlné

Detailné informácie

Podrobný popis

Chrániče sluchu 3M™ Peltor™ Bulls Eye I boli vyvinuté v spolupráci so špičkovými športovcami špeciálne ako ochrana sluchu pre strelca. Spodná časť každej mušle je skosená, aby nedochádzalo ku kolízii medzi chráničom sluchu a pažbou pušky. Útlm chrániče sluchu je dostatočný, aby zabezpečil ochranu vo väčšine hlučných situácií, bez toho by bol príliš objemný.

Mäkké a široké vankúše pomáhajú zmierniť tlak okolo uší a zlepšujú pohodlie a nositeľnosť. Ľahko vymeniteľné mušle a vložky pomáhajú udržať hygienickú čistotu. Skladacia náhlavná páska pre jednoduché uloženie do vrecka alebo tašky.

 

Hodnoty útlmu

Frekvencia (Hz)   63   125   250   500   1000   2000   4000   8000 
Mf (dB)  13.1   10.9   17.2   26.6   28.3   33.5   37.8   37.9 
sf (dB)  3.2   3.2   2.5   2.2   2.7   2.6   2.0   2.6 
APVf (dB)  10.0   7.7   14.8   24.4   25.6   30.9   35.7   35.3 

 

H = 32dB; M = 24 dB; L = 15dB 

 

Dodatočné parametre

Kategória: Chrániče sluchu
Hmotnosť: 0.2 kg
Farba: Čierna
? SNR (Utlmenie): 27dB

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.