5 tipov pre kvalitný a hlboký spánok

Trápi vás zlý alebo prerušovaný spánok? Prevaľovanie sa zo strany na stranu, počítanie ovečiek, otáčanie perín, otáčanie seba a nič z toho nepomáha? Možno by niekto mohol zhasnúť to vonkajšie osvetlenie, a hlavne ten spln. Alebo len tak ovládačom vypnúť chrápanie drahé polovičky a jednoduchým lusknutím prsta odkloniť ceste za barákom. No. Nič z toho bohužiaľ nevieme, ale máme pre vás aspoň pár tipov, ako na kvalitný spánok, aby vás z neho len tak niečo nevyrušilo. Ani susedov uštekaný pes.

1. Štuple do uší na spanie

Áno, žijeme v 21. storočí, a tak máme na všetky možné trable a trápenia jednoduché riešenie. Štuple do uší na spanie dokonale tlmí okolité zvuky a je jedno, či je polnoc alebo pravé poludnie. A keďže cez štuple do uší sme odborníci na slovo vzatí, spísali sme pre vás jednoduchý návod " Ako vybrať špunty do uší na spanie ". 

Ak váhate, aké štuple do uší sú pre vás tie najvhodnejšie, vyskúšajte náš Starter Pack, ktorý obsahuje 17 párov štupľov do uší rôznych veľkostí a vlastností. 

sleepsoft-175px štuple do uší-štartovacie balenie-175px macks-dreamgirl-175px
Alpine Sleepsoft Štartovacie balenie Mack's Dreamgirl

 

tlacitko_zobrazit_ponuku

 

2. Masky na spanie

Máte pocit, že masky na spanie sú prežitok? Tesne vedľa. Masky si stále čelí svojou veľkej obľube. Navyše si môžete vyberať z nekonečného množstva designov od klasických masiek po 3D masky alebo masky s motívom . Navyše si k niektorým typom masiek môžete dokúpiť chladiace gélovou vložku a dopriať tak maximálnu úľavu unaveným očiam. Spořivější z nás potom ocenia fakt, že maska je o dosť lacnejší varianta drahé zatemňovacia rolety. Že chcete tmu vy, neznamená, že ju chcú všetci.

3D-maska maska-plameniakov daydream-retinol
3D masky Masky s motívom Chladiace masky

 

tlacitko_zobrazit_ponuku

 

 

3. Nepozerat na televíziu a do mobilu

Je to tak, práve televízie a telefóny totiž vyžarujú modré svetlo, ktoré naše telo vníma ako denné svetlo, a tak prestane produkovať melatonín (tzv. hormón spánku). Takže dnes film nie, radšej knihu. Ak si však spánok bez televízie nedokážete predstaviť a alebo vaše telo neprodukuje dostatok melatonínu, je vhodné tento hormón doplniť umelo. Jedna tableta jedenkrát denne pred spaním a budete ako bábätko.

melatonín
Foster Melatonín 5mg

 

tlacitko_zobrazit_ponuku

 

4. Medovkový čaj

Ak nie ste vyznávačom doplnkov stravy, môžete vyskúšať alternatívnejšou metódu v podobe bylín. Naše babičky vždy vedeli, po akej byline siahnuť, a tak hádžeme do pľacu aj jednu "babskú" radu. Medovka má upokojujúce účinky a pôsobí proti nadmernému stresu a úzkosti. Melatonín ale produkovať nevie :)

medovku kópie vecerne-caj caj-spanek
Allnature Medovka vňať Čaj večerný na spánok Allnature čaj Spánok

 

tlacitko_zobrazit_ponuku

 

5. Alternatívni pomocníci pre lepší spánok

Bylinné tinktúry, doplnky stravy na báze medovky, či bioaktívne zmes pre deti pre lepší spánok You & Oil.

tablety-sp tinktúra-spanok youoil-spanek
Bylinná zmes Spánok Bylinný extrakt spánok Bioaktívna zmes pre deti

 

tlacitko_zobrazit_ponuku