3M™ EAR™ Classic - 250 párov Penové štuple do uší

Kód: 550-250
€67.50 €55.79 bez DPH €0.14 / 1 ks
Skladom (> 10 balenie)
Môžeme doručiť do:
25.5.2022
Možnosti doručenia
  • 250 párov
  • vynikajúca ochrana
  • vhodné pre celodenné pohodlie
  • odolné voči vlhkosti
  • vhodné do prostredia s vysokou teplotou
  • vhodné pre dlhodobé vystavenie hluku

Detailné informácie

Podrobný popis

Ušné zátky 3M™ EAR™ Classic 250 párov sú vyrobené z mäkkej polymérnej peny, ktorá poskytuje vynikajúcu ochranu sluchu a celodenné pohodlie. Ideálne pre použitie tam, kde je hluk problémom pri práci alebo pri voľnočasových aktivitách.

Štuple poskytujú vynikajúci komfort vďaka odolnosti voči vlhkosti a môžu byť preto vyčistené až trikrát, čo je mimoriadne úsporná voľba.


3M ™ EAR ™ Classic ™ Štuple do uší 250 párov balenia

Špunty sú vhodné:

  • do vlhkého prostredia
  • do prostredia s vysokou teplotou
  • do všetkých priemyselných odvetví
  • pre dlhodobé / sústavné vystavenie hluku

 

SNR=28dB H=30dB, M=24dB, L=22dB

Dodatočné parametre

Kategória: Štuple do uší proti hluku
Hmotnosť: 0.5 kg
Farba: Žltá
Materiál: PVC
Počet párov: 250
? SNR (Utlmenie): 28dB
Typ: Niekoľko použitie
Počet prírub: Žiadne
Puzdro: Nie
Šnúrka: Nie
Veľkosť: Štandardné

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie