BLACK FRIDAY -20% na všetko s kódom "BLEKFRAJDEJ". Platí do nedele 29.11.2020. Akcia sa nevzťahuje na už zľavnené výrobky.

3M™ 1100 - 200 párov Penové štuple do uší

Kód: 549-200
Black Friday
Značka: 3M
€39.90 €32.98 bez DPH
Skladom (> 5 balenie)
Môžeme doručiť do:
2.12.2020
  • 200 párov
  • hladké a odolné proti nečistotám pre lepšiu hygienu
  • ľahko sa rolujú pre rýchlu a jednoduchú aplikáciu
  • kužeľovitý dizajn pohodlne zapadá do ucha
  • mäkká polyuretánová pena je hypoalergénny

Detailné informácie

Podrobný popis

Štuple do uší 3M™ 1100 200 párov majú hladký povrch odolný proti nečistotám, vďaka tomu poskytujú lepšiu hygienu. Špunty sa ľahko rolujú pre rýchlu a jednoduchú aplikáciu do uší. Špunty 3M ™ 1100 sú bez šnúrky, majú kužeľovitý dizajn, ktorý pohodlne zapadá do ucha. Mäkká polyuretánová pena je hypoalergénny. Kúpte si ochranu, ktorú potrebujete, od značky, ktoré môžete dôverovať, za dostupnú cenu. 

3m 1100 Špunty do uší proti hluku Earplugs 200 párov obsah 2

SNR=37dB H=37dB, M=34dB, L=31dB

3M™ je vedúcou značkou v podpore ochrany sluchu.

Dodatočné parametre

Kategória: Štuple do uší proti hluku
Hmotnosť: 0.326 kg
Farba: Oranžová
Materiál: Polyuretánová pena
Počet párov: 200
? SNR (Utlmenie): 37dB
Typ: Niekoľko použitie
Počet prírub: Žiadne
Puzdro: Nie
Šnúrka: Nie
Veľkosť: Štandardné

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.