3M X5P3 Peltor Mušľové chrániče sluchu na helmu 36dB

Kód: 9583
€39.63 €32.75 bez DPH
SKLADOM (7 ks)
Môžeme doručiť do:
2.5.2024
Možnosti doručenia
  • ochranné chrániče sluchu
  • pripevniteľné na prilbu
  • určené do hlučných pracovných prostredí
  • utlmenie 36 dB

Detailné informácie

2 tis. výdajných miest
2 tis. výdajných miest
a Z boxov Packeta.sk
Doprava zadarmo
Doprava zadarmo
pri nákupe nad 50 EUR
Odoslanie do 24 hod.
Odoslanie do 24 hod.
v pracovné dni
Všetko skladem
Všetko skladem
pripravené na odoslanie

Podrobný popis

3M™ Mušľové chrániče PELTOR™ X5P3 z radu X sú vysoko výkonné chrániče sluchu, ktoré ponúkajú útlm 36(dB) na použitie v prostrediach s extrémne vysokou úrovňou hluku, kde je obvykle nutná dvojitá ochrana. Aj napriek väčšej mušle zostávajú chrániče relatívne ľahké, dokonale vyvážené a pohodlné pre užívateľov.
 
 
Vlastnosti:
  • Nedostižný útlm bez nutnosti používať dvojitú ochranu
  • Mäkké a široké vankúše pomáhajú zmierniť tlak okolo uší a zlepšujú pohodlie a nositeľnosť.
  • Mušle z dvojitého výlisku
  • Veľký priestor vo vnútri mušlí pomáha zmierniť nárast vlhkosti a teploty

Dodatočné parametre

Kategória: Mušľové chrániče sluchu pre dospelých
Hmotnosť: 0.353 kg
Farba: Čierna
? SNR (Utlmenie): 36dB
Značka: 3M

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.