3M™ 1261 - 1 pár Špunty do uší

Kód: 1261
€1.36 €1.12 bez DPH
SKLADOM (>10 ks)
Môžeme doručiť do:
4.4.2024
Možnosti doručenia
  • znovu použiteľné špunty
  • špeciálny dizajn s príruby pre komfort a ochranu

Detailné informácie

2 tis. výdajných miest
2 tis. výdajných miest
a Z boxov Packeta.sk
Doprava zadarmo
Doprava zadarmo
pri nákupe nad 50 EUR
Odoslanie do 24 hod.
Odoslanie do 24 hod.
v pracovné dni
Všetko skladem
Všetko skladem
pripravené na odoslanie

Podrobný popis

Štuple do uší 3M™ 1261 sú vhodné pre opakované použitie. Štuple poskytujú pohodlné riešenie do hlučných prostredí. Trojitý prírubový dizajn drží štuple v ušiach bezpečne počas ich používania. Mäkký hypoalergénny materiál, z ktorých sú štuple vyrobené, ponúka vynikajúci komfort.

Pre aplikáciu nie je potrebné žiadne rolovanie. Štuple majú špeciálne úchytnou nožičku pre ľahšie vloženie do uší. Jasne oranžová farba poskytuje vysokú viditeľnosť a uľahčuje kontroly bezpečnosťou. 

Dodatočné parametre

Kategória: Štuple do uší, Znovupoužiteľné štuple do uší, Štuple do uší 3M, Štuple proti hluku 3M
Hmotnosť: 0.04 kg
Farba: Oranžová
Materiál: Neoprén
Počet párov: 1
? SNR (Utlmenie): 25dB
Typ: Znovupoužiteľné
Značka: 3M
Počet prírub: 3
Puzdro: Nie
Šnúrka: Nie
Veľkosť: Štandardné
Materiál puzdra: Polypropylén

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.