Hydrophil Konjaková hubka
Kód: 307Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Konjak je zázračná huba, ktorá rastie divoko predovšetkým v horských oblastiach a používa sa ako na jedlo (je podobná zemiaku), tak aj pre kozmetické účely. Konjaková huba od Hydrophil je vhodná k jemnému peelingu, masáži a očiste kože od starých odumretých buniek. Stačí namočiť.
Konjak je návrat k japonskej tradícii starej viac ako 1500 rokov. Japonky, a v minulosti predovšetkým členky kráľovskej rodiny a gejše (ale nielen tie), sú známe jednak svojou alabastrovou pleťou, jednak radom tajomných až mystických kozmetických procedúr, ktoré podstupovali pre udržanie vonkajšie i vnútorné krásy. Niet preto divu, že poznali aj prírodný spôsob jemné a predsa účinné očisty pokožky.
Konjakový huba má neutrálne pH, čo je pre našu pleť ideálne, a je plná minerálov a antioxidantov. Konjaková hubka od Hydrophil sa vyrába tak, že sa koreň Konjak namelie na múku, tá sa zmieša s vodou a to všetko sa potom upečie.
Hubku sušte na vzdušnom mieste, nie na kúrenie.
Prečo ju používať?
- Zvlhčuje pokožku a pomáha liečiť akné.
- Je tak jemná, že je vhodná aj pre bábätká.
- Stačí ju namočiť, počkať až zmäkne a je pripravená na použitie.
- Používa sa bez odličovacích mliek, mydiel a všetkého ďalšieho.
- Pokiaľ ju ale použijete s čistiacim mliekom či gélom poradí si ľahko is odlíčením make-upu.
Dodatočné parametre
Kategória: | Starostlivosť o pleť |
---|---|
Hmotnosť: | 0.006 kg |
Značka: | Hydrophil |
Krajina pôvodu: | Čína |
Rozmery: | Priemer cca 5cm |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Spoločnosť bola založená tromi priateľmi Christoph, Sebastian & Wanja z nemeckého námorného mesta Hamburg a toto je ich príbeh.
V roku 2012 mali chlapci najskôr blog o vode. Pretože všetci potrebujeme vodu, tento nádherný zdroj života. Na svojom blogu písali o niekoľkých aspektoch okolo vody, ako napríklad: udržateľné využívanie vody, konflikty týkajúce sa vody ako prírodného zdroja, vodovodnej vody a podobne.
Počas výletu na bicykloch cez mesto Hamburg, sa koncom letného dňa v roku 2013 začali ako vždy baviť o nedostatku vody. Diskusiu viedli o tom, či ak by bolo možné vyrábať tovar, ktorý je nielen vhodné pre udržateľný rozvoj, ale je aj vegánskej a zároveň neutrálne k vode, pretože otázka vody je samozrejmosťou.
Keď už sa neustále zaoberáte a píšete o fascinujúcom téme vody, začínate myslieť len na ňu a nakoniec je z vás blázon. Preto chceli chlapci vytvoriť produkt, ktorý bude znečisťovať vodu čo najmenej.
Ešte v tom istom roku vydali svoje prvé tričko. Spätná väzba bola nepredstaviteľne pozitívna a stále viac a viac ľudí požadovalo, aby svoju ponuku tovaru rozšírili. Nasledovali mydlá, bambusové kefky, bavlnené tyčky do uší a ďalšie. Teraz sa špecializujú na WASH (Water - voda, Sanitation - sanita a Hygiene - hygiena) a snaží sa zvýšiť povedomie o udržateľnom správaní spotrebiteľov vo svojom každodennom živote s ich vegánskej vyrobenými a neutrálnymi k vode výrobky. Ich motto znie: "Urobiť každý deň o trochu lepší.".
V roku 2014 založili spoločnosť Hydrophil. Názov v preklade znamená milujúci vodu. A dáva to zmysel, pretože vodu milujú. Používajú iba materiály, ktoré sú čisto prírodné, recyklovateľné alebo je možné skompostovať pre pitnú alebo spodnú vodu.
Zároveň nepoužívajú žiadne chemické farby. Spolupracujú s firmou, ktorá sa venuje výrobe farieb z prírodných látok. Farby sú odbúrateľné a hlavne nezaťažujú životné prostredie.
Všetky produkty, ktoré spoločnosť vyrába sú vegánske a nie sú testované na zvieratách.
Svoje bambusové výrobky vyrábajú v Číne. Ale jazdí tam každý rok na kontrolu. Továreň dobre poznajú a majú neustály prehľad o tom ako proces prebieha a čo sa v továrni deje. Pozrite sa na video z továrne:
Zároveň spolupracujú s malými firmami v okolí Hamburgu, ktoré zdieľa ich etické postoje. A aby to bolo fér úplne, tak 10% z zárobku venujú organizácie Viva con Aqua de Sankt Pauli eV, ktorá sa venuje všemožným vodným témam.
"Našou túžbou je zvyšovať povedomie o udržateľnej spotrebe, férové výrobe a ochrana životného prostredia", hovoria. Preto si sami vyrábajú svoje produkty, aby mali istotu, že spĺňajú všetky kritériá.
Inými slovami: kázať vodu a vodu i piť. Hydrophila je transparentný a pravdivý, preto mu verí čoraz viac ľudí.