3M 2846 Ochranné okuliare oranžové

Kód: 293
Novinka
Značka: 3M
€11.56 €9.55 bez DPH
Momentálne nedostupné
  • ľahká konštrukcia
  • široké zorné pole
  • ochrana proti poškriabaniu
  • oranžové zafarbenie

Detailné informácie

Podrobný popis

Okuliare 3M 2822 určené pre ochranu očí môžu slúžiť ako strelecké okuliare alebo ochranné okuliare. Ich tvar poskytuje výborné krytie a široké zorné pole. Vďaka svojej ľahkej konštrukcii sa stanú skvelým pomocníkom a profesionálnym ochrancom vašich očí. Mäkké a pružné stranice okuliarov možno nakloniť a dá sa u nich ľahko nastaviť dĺžka. Pevný polykarbonátový zorník má špeciálnu ochrannú vrstvu proti poškriabaniu a zahmlievaniu. V reflexné žltej farbe. 

Okuliare sú určené k ochrane proti ultrafialovému a intenzívnemu modrému svetlu s vlnovými dĺžkami od 400nm do 530nm. Nepoužívajte pri riadení vozidla, oranžové sfarbenie môže ovplyvniť vnímanie signalizačných svetiel.

 

Blokujú 99,5% modrého svetla

Okuliare sú zároveň vhodné na nosenie 2 hod pred spánkom pre blokáciu modrého svetla. Vďaka tomu optimalizujú cirkadiánny rytmus a pomáhajú zlepšiť spánok a vyplaviť melatonín, ktorého produkciu modré svetlo potláča.

Dodatočné parametre

Kategória: Ochranné okuliare
Hmotnosť: 0.045 kg
Farba: Oranžová
Váha: 26g
Rozmery: 14,5 x 4,5 cm

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.