Fytofontana Virostop pastilky 50 ks
Kód: 6555



Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Fytofontana Virostop pastilky vytvárajú ochranný film na sliznici ústnej dutiny a tým bránia vniknutiu baktérií a vírusov do organizmu. Sú určené na prevenciu, ochranu a zmiernenie príznakov chrípky a prechladnutia.
Chrípka a prechladnutie patrí medzi najčastejšie infekčné ochorenia, ktoré sú sprevádzané postihnutím dýchacích ciest a ďalšími výraznými príznakmi. Výskumníci spoločnosti Herb-pharma AG vyvinuli Virostop pastilky s jedinečnou kombináciou látok. Špeciálny výťažok z cistu krétskeho obsahuje v koncentrovanej forme polyfenoly, ktoré vytvárajú ochranný film na sliznici a tým bránia vniknutiu baktérií a vírusov do organizmu. Ďalšie obsiahnuté látky - citrusové bioflavonoidy, echinacea purpurová, šalvia lekárska a barbadoská čerešňa - posilňujú protivírusový neutralizačný účinok.
Dávkovanie
Dospelí a deti od 3 rokov môžu v prípade potreby užívať 3x 1 pastilku denne. Pastilky sú vhodné aj na dlhodobé preventívne používanie. Ak ste vystavení vyššiemu riziku nákazy, používajte 5x denne.
Dodatočné parametre
| Kategória: | Ostatné |
|---|---|
| Hmotnosť: | 0.082 kg |
| EAN: | 8588003944863 |
| Značka: | Herb-Pharma |
| Obsah balenia: | 50 tabliet |
| Obsahbalenia: | 50 tabliet |
| Zloženie: | Echinacea purpurea extrakt, Acerola extrakt, Cistus, creticus extrakt, Salvia officinalis extrakt, Citrus bioflavonoidný komplex, Sorbitol, Xylitol, Kyselina citrónová, Steran horečnatý, Citrónová aróma, Limetková aróma |
| Položka bola vypredaná… | |
Výpis hodnotení
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Spoločnosť Herb-Pharma AG je výrobcom a dodávateľom výrobkov zo Švajčiarska v oblasti zdravotných pomôcok, výživových doplnkov a špeciálnej kozmetiky.
Firma bola založená v druhej polovici roka 1992, od kedy sa datuje zahájenie aktivít spoločnosti v segmente farmaceutických a parafarmaceutických výrobkov. Firma prešla obdobím rýchleho a stabilného rastu, vďaka ktorému dnes zaujíma na domácom trhu vo všetkých svojich záujmových oblastiach popredné postavenie s významnými trhovými podielmi.
S rozvojom firmy súvisí aj jej úspešné prenikanie na zahraničných trhoch, predovšetkým na slovenské, v Českej republike, v Poľsku a v Maďarsku.
