3m HY21 náhradné hygienické nástavce pre slúchadlá 3m Sporttac

Kód: 12730
Novinka
Značka: 3M
11.76 € 9.56 € bez DPH 5.88 € / 1 ks
NA SKLADE (5 ks)
Môžeme doručiť do:
14.5.2025
Možnosti doručenia
  • náhradné nadstavce
  • jednoduchá výmena
  • vhodné primárne pre slúchadlá 3M Sporttac
  • kompatibilný aj s ďalšími modelmi

Detailné informácie

Všetko skladem
Všetko skladem
pripravené na odoslanie
Odoslanie do 24 hod.
Odoslanie do 24 hod.
v pracovné dni
Doprava zadarmo
Doprava zadarmo
pri nákupe nad 100 EUR
2 tis. výdajných miest
2 tis. výdajných miest
a Z boxov Packeta.sk

Podrobný popis

Náhradné nástavce 3M HY21 – čistota, hygiena a komfort pri nosení

Náhradné textilné nástavce 3M HY21 sú navrhnuté na zabezpečenie maximálnej hygieny a pohodlia pri dlhodobom nosení slúchadiel. Slúžia ako ochranné kryty na náušníky slúchadiel a predlžujú ich životnosť, zároveň zvyšujú používateľský komfort, najmä v teplom prostredí alebo pri náročnej fyzickej aktivite.

 

Kompatibilita so slúchadlami 3M PELTOR

Textilné návleky HY21 sú kompatibilné s väčšinou mušľových chráničov sluchu značky 3M PELTOR. Odporúčame ich primárne použiť s modelom 3M Sporttac.

Dodatočné parametre

Kategória: Náhradné nástavce na mušľové chrániče sluchu
Hmotnosť: 0.066 kg
EAN: 7318640045293
Značka: 3M

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.