earSHADE® štýlové štuple do uší

Kód: 103
€6.20 €5.12 bez DPH
Skladom (> 5 ks)
Môžeme doručiť do:
23.9.2020
  • jeden rozmer pre všetky
  • jednoduchý na čistenie
  • pevné a odolné
  • pohodlné, vhodné na cestovanie, dochádzanie a odpočinok
  • spolu so sieťovaným puzdrom

Detailné informácie

Podrobný popis

EARSHADE® šetrne redukujú hluk okolo vás. Štuple sú vyrobené z jedného kusu silikónu a padnú všetkým ušiam. Mäkký ohybný silikón jemne sedí v ušiach a tvorí tesnenie, ktoré zodpovedá kontúram vnútra vašich uší. Zároveň štuple vyzerajú nenápadne a štýlovo. Sú vhodné na cestovanie, dochádzanie alebo odpočinok .

Vnímajte je skôr ako "slnečné okuliare pre vaše uši". Poskytujú miernu úroveň utlmenia zvuku, tienia pred vonkajšími zvuky - neblokujú je.

Hluk v dnešnom modernom svete môže byť intenzívný, stresuje a ovplyvňuje nás. Štuple earSHADE ztlumují svet.

Balenie obsahuje navyše sieťovaný čierny sáčok.

Dodatočné parametre

Kategória: Štuple do uší proti hluku
Hmotnosť: 0.02 kg
Farba: Šedá
Materiál: Pevný silikón
Počet párov: 1
? SNR (Utlmenie): Nie je známe
Typ: Znovu použiteľné
Počet prírub: 1
Puzdro: Látkové
Šnúrka: Nie
Veľkosť: Štandardné
Materiál balenia: recyklovaný papier
Dĺžka: 36mm
Šírka: 14mm

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Flare logo

 

Spoločnosť Flare bola založená roku 2010 britským vynálezcom Davies Robertsom, ktorý v tej dobe trávil čas výrobou zvukových zariadení a vylepšovaním reproduktorov.

Jeho veľkou inováciou a poslaním bolo minimalizovať všetky typy skreslenia vo všetkých zvukových zariadeniach. Veril, že čím menej skreslenie, tým lepšie je spojenie s hudbou.

Z vlastných skúseností so živými vystúpeniami v hudobnom priemysle sa spoločnosť naučila a pochopila nedostatky s tradičným prístupom k výrobe reproduktorov a vyvinula patentovú technológiu, ktorá vytvára čistý zvuk v akomkoľvek zariadení produkujúce zvuk.

V spoločnosti verili, že ich technológia môže byť miniaturizované. V roku 2015 prišli na trh s prvými slúchadlami vďaka kampani v crowdfunding. Úspech kampane posunul spoločnosť dopredu. Čoskoro na to prišli chrániče sluchu Isolate®, ktoré vybrali v kampani crowdfunding viac ako 2 milióny libier. Teraz majú celý arzenál audio výrobkov, ktoré získali ocenenie od vysoko rešpektovaných profesionálov a umelcov ako Tony Visconti (producent, víťaz ocenenia Grammy, David Bowie, T-Rex), Julian Lennon, James Rhodes (klasický klavirista), Fran Healy (Travis).

Teraz spoločnosť predáva svoje chrániče sluchu a slúchadlá do viac ako 170 krajín. Flare vyrástla z malého trojčlenného tímu, ktorý pracoval v garáži na záhrade do spoločnosti s 26 členmi a sídlom na južnom pobreží.