3M™ 1120 - 200 párov Štuple do uší proti hluku

Kód: 1661-200
€34.98 €28.91 bez DPH
Momentálne nedostupné
Možnosti doručenia
  • vyrobené tak aby sa dali vytvarovať pre každé ucho
  • vhodné najmä pre krátke alebo úzke zvukovody
  • hladký povrch odolný proti znečisteniu

Detailné informácie

2 tis. výdajných miest
2 tis. výdajných miest
a Z boxov Packeta.sk
Doprava zadarmo
Doprava zadarmo
pri nákupe nad 50 EUR
Odoslanie do 24 hod.
Odoslanie do 24 hod.
v pracovné dni
Všetko skladem
Všetko skladem
pripravené na odoslanie

Podrobný popis

Štuple 3M™ 1120 sú vytvorené tak, aby dobre sedeli v užších ušných kanálikoch. Ich unikátny vrúbkovaný tvar ideálne zapadne do akéhokoľvek ucha. Mäkká polyuretánová pena je hypoalergénny. Povrch špuntu je upravený povrchovou hladkou vrstvou, tak aby sa na špuntu menej usadzovali nečistoty.

3m-1120-roll-down-earplugs

3M ™ je vedúcou značkou v podpore ochrany sluchu.

Hodnoty utlmenie 34dB SNR.

Dodatočné parametre

Kategória: Štuple do uší proti hluku, Štuple do uší 3M, Štuple proti hluku 3M
Hmotnosť: 0.2 kg
Farba: Oranžová
Materiál: Polyuretánová pena
Počet párov: 200
? SNR (Utlmenie): 34dB
Typ: Niekoľko použitie
Značka: 3M
Počet prírub: Žiadne
Puzdro: Nie
Šnúrka: Nie
Veľkosť: Štandardné

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.