3M Scotchgard SF400XSGAF-BLU - ochranné okuliare

Kód: 8160/TRA 8160/SED Zvoľte variant
€14.53 €14.94 od €14.53 €12.01 bez DPH €12.35 bez DPH od €12.01 bez DPH
SKLADOM (6 ks) SKLADOM (9 ks) Zvoľte variant
Farba sklíček
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Môžeme doručiť do:
4.4.2024 4.4.2024 Zvoľte variant
Možnosti doručenia
  • ochranné okuliare
  • ochrana proti zahmlievaniu
  • ochrana proti poškriabaniu
  • blokuje 99,9% UVA a UVB

Detailné informácie

2 tis. výdajných miest
2 tis. výdajných miest
a Z boxov Packeta.sk
Doprava zadarmo
Doprava zadarmo
pri nákupe nad 50 EUR
Odoslanie do 24 hod.
Odoslanie do 24 hod.
v pracovné dni
Všetko skladem
Všetko skladem
pripravené na odoslanie

Podrobný popis

Okuliare 3M Scotchgard sú profesionálne okuliare s ochranou proti zahmleniu SecureFit™. Okuliare majú integrovanú ochranu obočia pre väčšie pohodlie a zvýšenú ochranu proti mechanickému poškodeniu. Patentované rozloženie tlaku ručičiek optimalizuje tlak na hlavu pri každej veľkosti hlavy a preto okuliare dosahujú perfektný komfort aj pri každodennom nosení. A to aj vďaka pogumovanému vystlaniu okolo nosa. Polykarbonátové sklá zaručujú absorbciu širšieho spektra prirodzeného svetla UVA/UVB a to až do 99,9%.

Dodatočné parametre

Kategória: Ochranné okuliare
Farba: Modrá
Značka: 3M
Farba sklíčok: Tmavo šedá, Transparentná
Rozmer: 14 x 4,5 cm

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

3M

3M je globálna vedecká spoločnosť, ktorá nikdy neprestáva vynájsť nové veci. S využitím 46 technologických platforiem spolupracuje ich integrovaný tím vedcov a výskumných pracovníkov so zákazníkmi k vytvoreniu prielomov. Ich vynálezy zlepšili každodenný život stoviek miliónov ľudí po celom svete. S predajom cez 30 miliárd dolárov sa 90 000 zamestnancov spája so zákazníkmi po celom svete. Vedci, výskumníci a obchodníci pracujú naprieč krajinami a medzi jednotlivými subjektmi, aby vyriešili veľké a malé problémy.

V spoločnosti 3M verí, že správna veda so správnym prístupom sa dotýka všetkých ľudí na svete. Každý deň vytvára prielomy, vďaka ktorým je život lepšie, jednoduchšie a úplnejšie. Neznamená to, že je to ľahké. Od roku 1902 je ich vzorec pre úspech rovnaký ako dnes: inovácia a vytrvalosť - v produktoch, ľuďoch a značkou.