Drip it Nicaragua Jinotega bal. 15 káv vo filtri Vyvážená, pripomína študentskú pečať

Kód: 229
Novinka
Značka: Drip it
€10.23 €8.90 bez DPH
Skladom (> 5 ks)
Môžeme doručiť do:
28.9.2020
  • koncert chutí
  • spočiatku trochu horkosť
  • ktorú strieda príjemne sladkastá chuť

Detailné informácie

Podrobný popis

Horká, kyslá i sladká. Že to nejde dokopy? Naša Nicaragua je dôkazom, že ide. Ideálná pre dobrodruhov, ktorí radi objavujú nielen nové miesta ale aj chute.

Čo je káva vo filtri? 10g čerstvo pomletých výberových zŕn v šikovnom filtri, vďaka ktorému je príprava filtrovanej kávy hračka aj tam, kde nemáte kávovar, ani iné vybavenie. Perfektný na cestovanie.

 

Akú má chuť

Nicaragua vám v šálke ponúkne koncert chutí, podobne ako zahryznutie sa do študentskej pečate. Spočiatku v nej na malú chvíľu ucítite trochu horkosti, ktorá ale okamžite mizne a strieda ju príjemne sladkastá chuť, v ktorej sa chvíľami objavuje ľahučká kyslosť. Nicaragua má vyvážené telo, nie je príliš silná, ani slabá. Rovnako ako u ďalších káv vo filtri, tiež jej intenzitu chuti môžete ovplyvniť množstvom vody, alebo pridaním mlieka.

 

Odkiaľ pochádza

Zrnká z Nikarague sú väčšie, hutnejšie a kvalitnejšie. A to preto, že káva je pestovaná vo vysokých nadmorských výškach v oblasti Jinotega, kde v miestnych podmienkach kávové čerešne rastú pomalšie. Tým pádom má káva aj viac času dozrieť. Okrem výhody pomalšieho rastu má pestovanie v takých výškach i ďalšie výhody a to najmä ochranné. Káva je pestovaná mimo dosahu škodcov, ktorí by mohli ohroziť výslednú kvalitu zŕn.

Dodatočné parametre

Kategória: Káva vo filtri
Hmotnosť: 0.253 kg
Krajina pôvodu: Nikaragua
Región: Jinotega
Spracovanie: Metóda premytie
Praženie: Stredné
Hmotnosť: 1 káva = 10g

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Drip it sú dvaja kamaráti, Jirka a Tomáš. Ako baristi o dobrú kávu nemali núdzu. S nástupom do novej práce prišla zmena. Dosť sa nacestovali, na vybavenie a kávu z domova nezostávalo v batohu miesto, na návštevu kaviarne nebol čas.

Aby neskončili u rozpustnej kávy, začali hľadať prenosný a jednoduchý spôsob prípravy kávy, ktorú by zvládli v prostredí a s vybavením, ktoré mali k dispozícii. Najprv tvorili rôzne prototypy, ale nakoniec v Japonsku objavili hotovú vec.

Najskôr si kávu objednávali len pre seba. Túžba po vlastnej firme aj fakt, že k nim pre kávu chodilo čoraz viac kolegov, je v roku 2014 priviedli k založeniu vlastnej značky kávy.