Drip it Colombia Supremo bal. 15 káv vo filtri Kyslejšie, podobá sa slivke v čokoláde

Kód: 226
Novinka
Značka: Drip it
€10.23 €8.90 bez DPH
Skladom (5 ks)
Môžeme doručiť do:
28.9.2020
  • horká chuť s čokoládovým nádychom
  • po chvíľke vystrieda osviežujúca kyslosť
  • pripomína slivku v horkej čokoláde

Detailné informácie

Podrobný popis

Ak milujete rozvíjajúce sa chute filtrovaných káv, tak tejto Kolumbii prepadnete. Spočiatku horkú chuť s čokoládovým nádychom po chvíľke vystrieda osviežujúca kyslosť.

Čo je káva vo filtri? 10g čerstvo pomletých výberových zŕn v šikovnom filtri, vďaka ktorému je príprava filtrovanej kávy hračka aj tam, kde nemáte kávovar, ani iné vybavenie. Perfektný na cestovanie.

 

Akú má chuť

prvými dúškami na jazyku ucítite horkosť, po chvíli ale ustupuje a s postupným chladnutím kávy naberá na dominancii kyslosť. Svojou chuťou pripomína slivku v horkej čokoláde. Spojenie plného tela, intenzívnej chuti a hořkokyselého nádychu funguje najlepšie vo chvíľach, keď potrebujeme nakoupnout a postaviť sa rýchlo na nohy.

 

Odkiaľ pochádza

Kolumbijské oblasti Medellin, Popayan a Arménskom pozná väčšina ľudí skôr kvôli neslávne známemu drogovému biznisu. My ale túto oblasť milujeme najmä kvôli drobným farmárom, ktorí našťastie dali prednosť kofeínu pred kokaínom a pestujú v kávových družstvách lahodnú arabiku. Kolumbia je nielen tretím najväčším vývozcom kávy na svete (60 000 ton ročne), ale zároveň aj jedným z najväčších konzumentov. 20% svojej vlastnej produkcie totiž vypijú sami Kolumbijčania.

Dodatočné parametre

Kategória: Káva vo filtri
Hmotnosť: 0.253 kg
Krajina pôvodu: Kolumbia
Región: Armenia, Medellin, Popayan
Spracovanie: Metóda premytie
Praženie: Stredné
Hmotnosť: 1 káva = 10g

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Drip it sú dvaja kamaráti, Jirka a Tomáš. Ako baristi o dobrú kávu nemali núdzu. S nástupom do novej práce prišla zmena. Dosť sa nacestovali, na vybavenie a kávu z domova nezostávalo v batohu miesto, na návštevu kaviarne nebol čas.

Aby neskončili u rozpustnej kávy, začali hľadať prenosný a jednoduchý spôsob prípravy kávy, ktorú by zvládli v prostredí a s vybavením, ktoré mali k dispozícii. Najprv tvorili rôzne prototypy, ale nakoniec v Japonsku objavili hotovú vec.

Najskôr si kávu objednávali len pre seba. Túžba po vlastnej firme aj fakt, že k nim pre kávu chodilo čoraz viac kolegov, je v roku 2014 priviedli k založeniu vlastnej značky kávy.