Drip it Brazil Minas Gerais bal. 15 káv vo filtri
Kód: 225Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Káva vo filtri Drip it Brazil Minas Gerais má plnú chuť s čokoládovo-orieškovým nádychom, ktorá dokonale nahradí obľúbené espresso, nech už ste kdekoľvek.
Čo je káva vo filtri? 10g čerstvo pomletých výberových zŕn v šikovnom filtri, vďaka ktorému je príprava filtrovanej kávy hračka aj tam, kde nemáte kávovar, ani iné vybavenie. Perfektný na cestovanie.
Akú má chuť
Bezprostredne po príprave v jej chuti dominuje pomerne výrazná horkosť, ktorú získala stredne tmavým pražením. Tá ale počas prvých dvoch minút ustúpi a postupne sa v káve začne objavovať orieškový nádych. Pri použití 150ml má veľmi intenzívnu chuť, zjemniť si ju môžete použitím väčšieho množstva vody pri príprave, alebo neskôr mliekom. Túto kávu odporúčame skôr konzervatívnym kafařům, ktorí majú radi výrazné chute s horkým nádychom.
Odkiaľ pochádza
Pochádza zo štátu Minas Gerais v Brazílii z farmy Fazenda Sertao, ktorá má rozlohu 850 hektárov, z ktorých 330 je osadilo kávou niekoľkých odrôd ako napríklad Red and Yellow Bourbon, Yellow Catucai and Yellow Catuai. Na farme sa, mimo kávu, pestujú tiež banány a kukurice a používa sa na chov hospodárskych zvierat. Medzi prvú generáciu pestovateľov kávy v tejto oblasti bol Jose Isidro Pereira, zubár, ktorý zdedil Fazenda Sertao po svojej matke. Táto udalosť ukončila jeho kariéru stomatológa a vydal sa tak cestou pestovania kávy.
Dodatočné parametre
Kategória: | Káva vo filtri |
---|---|
Hmotnosť: | 0.253 kg |
Obsah: | 150g |
Krajina pôvodu: | Brazília |
Región: | Minas Gerais |
Spracovanie: | Suchou metódou |
Praženie: | Tmavé |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Drip it sú dvaja kamaráti, Jirka a Tomáš. Ako baristi o dobrú kávu nemali núdzu. S nástupom do novej práce prišla zmena. Dosť sa nacestovali, na vybavenie a kávu z domova nezostávalo v batohu miesto, na návštevu kaviarne nebol čas.
Aby neskončili u rozpustnej kávy, začali hľadať prenosný a jednoduchý spôsob prípravy kávy, ktorú by zvládli v prostredí a s vybavením, ktoré mali k dispozícii. Najprv tvorili rôzne prototypy, ale nakoniec v Japonsku objavili hotovú vec.
Najskôr si kávu objednávali len pre seba. Túžba po vlastnej firme aj fakt, že k nim pre kávu chodilo čoraz viac kolegov, je v roku 2014 priviedli k založeniu vlastnej značky kávy.