Fytofontana Virostop dezinfekčný sprej

Kód: 434/50 434/101 Zvoľte variant
Novinka
Značka: Herb-Pharma
€1.93 €2.33 od €1.93 €1.61 bez DPH €1.94 bez DPH od €1.61 bez DPH
Momentálne nedostupné Momentálne nedostupné Zvoľte variant
Obsah
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
  • obsahuje extrakt cisty krétskej
  • ničí 99,9% baktérií, plesní a vírusov
  • aloe vera hydratuje
  • možno použiť na dezinfekciu respirátorov

Detailné informácie

Podrobný popis

Virostop je biocídny dezinfekčný sprej s extraktom cisty krétskej, ktorý ničí 99,9% baktérií, plesní a vírusov. Aloe vera hydratuje, vyživuje a zjemňuje pokožku rúk. Sprej je ideálny pre použitie na cestách, po použití verejných toaliet alebo pred jedlom aj na dennú dezinfekciu bežných osobných predmetov. Virostop je vhodný na dezinfekciu menších predmetov ako napr. mobilné telefóny, rúška, volant, kľučky, kľúče, platobné karty a ďalšie. Dezinfikujte ruky bez použitia vody.

Obsahuje etanol: 638,7g / l.

 

Spôsob použitia

Nastriekajte malé množstvo spreja na pokožku (tvár, ruky) alebo na vopred očistený povrch a nechajte uschnúť. Zabráňte vniknutiu do očí.

Dodatočné parametre

Kategória: Dezinfekcia
Obsah: 100ml, 50ml
Výrobca: Herb-Pharma Corporation sro, 935 05 Veľké Ludince 654, Slovensko podľa receptúry Herb-Pharma AG, Švajčiarsko
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevypĺňajte toto pole:
5
SH Avatar autora | 9.2.2021
Dezinfekčný sprej za bezkonkurenčnú cenu na slovenskom trhu, mimoriadne rýchle doručenie - hneď na druhý deň. Maximálna spokojnosť.

Herb Pharm

Spoločnosť Herb-Pharma AG je výrobcom a dodávateľom výrobkov zo Švajčiarska v oblasti zdravotných pomôcok, výživových doplnkov a špeciálnej kozmetiky.

 

Firma bola založená v druhej polovici roka 1992, od kedy sa datuje zahájenie aktivít spoločnosti v segmente farmaceutických a parafarmaceutických výrobkov. Firma prešla obdobím rýchleho a stabilného rastu, vďaka ktorému dnes zaujíma na domácom trhu vo všetkých svojich záujmových oblastiach popredné postavenie s významnými trhovými podielmi.

 

S rozvojom firmy súvisí aj jej úspešné prenikanie na zahraničných trhoch, predovšetkým na slovenské, v Českej republike, v Poľsku a v Maďarsku.